  • Data: 2013-10-24 10:33:26
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Stare, 20-to letnie gary emaliowane spokojnie na indukcji działają.

    No niestety nie do końca ...

    U mnie zmiana z kuchni ceramicznej na indukcyjnej spowodowała wywalenie
    większości garnków i patelni.

    Najbardziej byłem wkurzony z patelni , bo miałem niemalże 2 nowe patelnie (i
    wcale nie najtańsze).
    Większość garnków i patelni poszła "do rodziny" i służy na kuchni gazowej

    Żaden garnek emaliowany nie działał u mnie.

    Ze wszystkich garów ostał się jakiś tani z Ikea i tania patelnia z Ikea.

    Niestety indukcja szybko "wykończyła" garnek i patelnię.
    Zdeformowało się dno i nie dotykał garnek/patelnia całością.

    Garnki do indukcji powinny mieć adnotację "indukcja" + powinny mieć grube
    dno aby się nie zdeformowało ...

    Podstawa musi być idealnie płaska i równa aby sam proces grzania był jak
    najefektywniejszy ...