  • Data: 2013-10-24 19:25:17
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 października 2013 19:21:15 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir ///
    napisał:

    > Chłopie , ja mam taką taryfę że tani prąd mam od 22.00-6.00 i od 13.00-15.00
    > w ciagu tygodnia.

    No pacz pan to zupelnie tak jak ja :))

    > Widać nie liczysz że w ciągu 24 godzin , sprzęt który działa nonstop działa
    > 10 godzin w taniej taryfie ...
    > Więc Twoje wyliczenia już nie są prawidłowe ...

    Licze, zauwaz ze licze srednia cene 0,45 pln. To jest u mnie srednia cena
    1kWh dla urzadzen dzialajacych 24/h w dwoch taryfach.

    > Z drugiej strony po co ja mam się tłumaczyć ? Dałem skan faktury , dałem
    > skan z wykresu zużycia prądu rocznego , dałem nawet wydruki rozliczeń.

    Z odczytow szacowanych :-) Moge jutro zadzwonic do Taurona i okreslic
    szacowane zuzycie na 1kWh / rok i takie prognozowane faktury pokazac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.