  • Data: 2013-10-24 19:44:54
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wzglednie piclo Ci sie i masz uszkodzony licznik energii :-)

    Taaaaa ...

    Mam jeden z najnowszych liczników. Dodatkowo co 2 miesiące przyjeżdżają i go
    spisują. Dodatkowo licznik miałem wymieniany na nowy jak się wprowadzałem bo
    chciałem licznik II-taryfowy.

    Zrobiłem specjalnie dla Ciebie jeszcze wydruk wszystkich faktur wystawionych
    w tym roku. To są wszystkie faktury jakie dostałem w tym roku i wszystkie są
    opłacone.

    http://img401.imageshack.us/img401/3828/zfjv.jpg

    To są REALNE faktury a nie jakieś prognozowane.