  • Data: 2013-10-24 21:22:33
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 października 2013 20:48:48 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir ///
    napisał:
    > Nie zużyje. Miałem podłaczony licznik do bojlera i miesięcznie średnio
    > wychodziło mi 30-40zł za wodę ..

    Sam pisales, ze masz grzalke 1,5kW na 2h wlaczana.

    40 pln przy cenie 0,62 to wychodzi 64kWh czyli 2,1kWh / dobe. Normalna
    4-osobowa rodzina zuzywa 20-30kWh / dobe na cele CWU czyli 10 x tyle :)

    > A skąd wiesz ?

    Oh god... Bo tyle zuzywa kazda sredniej wielkosci energooszczedna, nowoczesna
    lodowka :)

    > Dobra ja się poddaje ...
    > Z Tobą gada się jak z komisją Macierewicza ...
    > Ty wiesz lepiej ...

    Bo przedstawiasz jakies dziwne wyliczenia. Swoja droga na Tym ostatnim jpgu
    sa dwie faktury na 160 pln w tym samym dniu (w marcu) wystawione..

    > Moje rachunki są średnio o 50zł wyższe niż te które miałem w bloku jak
    > mieszkałem. Też miałem taki sam licznik tam i taką samą taryfę , ale zapewne
    > też tam miałem uszkodzony licznik ...

    W bloku nie miales bojlera i rekuperatora. Wychodzi wiec, ze w bloku placiles
    0 pln za prad :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.