  • Data: 2013-10-24 23:02:23
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Trzy kilowatogodziny dziennie nie wystarczą za zaspokojenie potrzeb cztero
    >osobowej rodziny na ciepłą wodę. Oczywiście pod warunkiem że nie myją się w
    >misce tylko biorą prysznice. >redniorocznie wanna wody to 3kWh.

    Nawet przy tzw braniu prysznica można zużyć tyle samo wody jak przy kąpieli
    w wannie a można naprawdę mało.
    Jeśli ktoś stoi sobie pod deszczownicą , woda leci i kąpie się z kilka minut
    i woda ciągle mocnym strumieniem leci to zużyje mnóstwo wody a tak naprawdę
    aby się umyć wystarczy "namoczyć" ciało , umyć się gąbką i spłukać i podczas
    namydlania nie musi wcale lecieć woda ...

    W wielu krajach ludzie którzy dbają o środowisko właśnie tak się myją.
    Zamiast bezsensowanie marnować wodę można ją wykorzystać do max.
    Tak samo przy goleniu czy myciu zębów. Nie musi cały czas być otwarty kran

    Ja staram się żyć według tych zasad.

    I wiele innych nawyków ...

    Kiedyś czytałem , że mimo że Polacy zużywają bardzo dużo wody , wcale nie są
    czyściochami. Po prostu marnujemy wodę.