    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ile płacicie za przeglądy pieców dwufunkcyjnych?
    Date: Thu, 20 Sep 2012 09:04:02 +0200

    Użytkownik "Einstein" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:k3ebrh$pbe$1@news.task.gda.pl...
    > Witam
    >
    > 250 PLN - Okolice Lublina, można taniej ale ja jakoś nie mam zaufania.

    0 zł. Kocioł sam przeglądam. Nie chcę widzieć żadnego machera. Przy
    instalacji rozruchowej autoryzowny macher Vaillant Polska ustawił mi kocioł
    na zbyt dużą moc maksymalną przekraczając nominalną katalogową moc kotła.
    Nie spojrzał nawej na regulator pokojowy który był fabrycznie ustawiony na
    zwykły termostatyczny tryb pracy Poprawiałem po nim zarówno maksymalną moc
    kotła jak i ustawienia regulatora pokojowego który przestawiłem w tryb
    modulowany.

    Marek