  • Data: 2009-02-12 21:05:00
    Temat: Re: ilosc
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:gn1vie$gmr$1@news.onet.pl...

    > a najlepiej najmij ekipe z miksokretem, cenowo wychodzi tak samo jak
    > samodzielne krecenie a sporo lepiej.
    Ja równiez polecam miksokreta. Co do cementu to wydaje mi sie ze 2,5t
    powinno wystarczyc, no i ten zwirek (grubsze od piachu, drobniejsze od
    pospólki).
    Jeden transporcik tak jak kolega podal. Dla swietego spokoju dobrze jest
    polozyc
    siatke, moze byc rzadsza no i gabeczka badz styr. 1cm przy scianie.
    Aha, w progach tez lepiej rozdzielic - to nie bedzie zadnych pekniec.

    Pzdr
    J23