  • Data: 2009-02-13 13:23:13
    Temat: Re: ilosc
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pytalem bez powodu. A co, jak wylewa garaz ? Lejac 2 cm zmarnuje
    > czas, material i narobi sobie problemow.

    Ciężko byłoby zagęścić 8m3 piachu na powierzchni 100 m2 - tak aby grubość
    wynosiła 2 cm ;)

    > Widze ze masz ferme kurza.

    Mieliśmy kilka klientek które tak właśnie kazały zrobić przed betonem na
    gruncie ;)

    > Ale jak wiadomo, od tego sa nasiona gorczycy :)

    o.. i wiem już coś nowego ;) (mówisz poważnie ??)

    > O piramidkach pierwsze slysze.

    Też się zdarzyły takie wymagania inwestorów...

    > Ktos ma wieksza ilosc kamieni polnych do sprzedania ?

    Przejedz się po wioskach... w wieli regionach pola często "rodzą" kamienie i
    ładne stosy tego na polach pozbierane leżą...

    Pzdr.
    Marcin W.