  • Data: 2009-01-23 09:33:44
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:22d9c109-7aff-447e-af0c-de09bc0b0e62@p23g2000pr
    p.googlegroups.com...
    On 23 Sty, 09:00, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    >le to nie znaczy ze nie powinnismy tych zagrozen minimalizowac!
    >Roznicowka moze uratowac zycie. Nie robisz *zadnych* (ani jednej
    >zlotowki) oszczednosci, skoro masz jakiestam obwody zabezpieczone
    >roznicowka, a podlaczasz sie poza nia. Dla mnie to nierozsadne. To tak
    >jakbys kupil samochod z osmioma poduszkami powietrznymi i wszystkie je
    >specjalnie wylaczyl :)

    Ok, tylko pamietaj ze do kazdego zyrandola, kinkietu itp trzeba ciagnac 5cio
    zylowy przewód- tez dla bezpieczenstwa i zgodnie z normami
    Ja mam jak mam i zrobilem to swiadomie- mój wybór.

    >A widzisz! I to na pewno w tym sypialnianym, w ktorym "zagrozenie jest
    minimalne" ? ;-)

    A widzisz, róznicówki nie bylo a zyje i mam sie dobrze. Czyli zabezpiecznia
    które mam i które zreszta sa stosowane od lat(kto kilka lat temu slyszal o
    róznicówkach) wystarczyly.

    Krzysiek