  • Data: 2009-01-31 10:32:42
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Musze Ci powiedziec Jacek, ze mnie moooocno zainteresowales PLC - im
    dluzej googluje tym bardziej mi sie pomysl podoba :) Moze uda sie
    kupic cos tanio z serii S5 lub S7-300 i dorobic komunikacje z PC. To
    by byla najlepsza opcja. Poki co wiem, ze na pewno do kazdego
    wylacznika poleci skretka i dodatkowo cos a'la 3 x 0,75mm2 na 230V, w
    razie czego :-) Jakbys mial cos takiego na oku lub do zbycia -
    pamietaj o mnie ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.