    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: imigranci
    Date: Tue, 22 Sep 2015 10:38:13 +0200
    <msudat$fl7$1@node2.news.atman.pl> <mtnead$lg2$1@node1.news.atman.pl>
    <mtogbh$mp3$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <55ffcd2b$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <mtonus$7pe$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mtosd6$c62$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mtp3t9$jok$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>

    dyskusyjnych:aaea316d-820d-4f66-9a5b-85bcdda51794@go
    oglegroups.com...

    > no ale bądz konsekwentny - prezydent ma podchodzic?

    A co ma zawołać "ho no tu bo chcę się pożegnać"?

    > no ja sie z tym zgadzam. Zatem nizej stojacy powinni podejsc do
    > prezydenta, kolejka ma byc DO prezydenta a nie odwrotnie.

    Weź się garnij - piszemy o momencie gdy prezydent _wychodzi/odjeżdża_ co oni
    mają zgadnąć kiedy on chce to robić?

    Serio nie widziałeś nigdy jak to wygląda?
    Ten najważniejszy podchodzi do kolejnych ważnych i podaje im rękę. A mniej
    ważni w tym czasie ustawiają się w kolejkę.

    Bardzo rzadko w przypadku sporej równicy "ważności", wieku lub sprawności*
    jest inaczej i ten "najważniejszy" robi gest że chce odejść i inni podchodzą
    by się pożegnać.

    * - np. JP2 czy królowa Angielska

    > wiec ja sie domagam jakiejs podstawowej uczciwosci - jesli prezydent
    > popełnił gafe, to ekipa premier tez ją popelnila.

    Kopacz w tej sytuacji nie popełniła winy - o jej ekipie się nie wypowiadam.

    > Czy taka gafa zasluguje na miano > chamstwa? Wg mnie - nie. Gdyby
    > ostentacyjnnie odmówił komuś kto podzszedł to co innego. Ale nic takiego
    > nie
    > było.

    To nie jest "gafa". Gafa to cos zrobionego niechcący albo dlatego że nie zna
    się zasad. On te zasady doskonale zna więc to nie "gafa" a celowe chamstwo.

    > Natomiast czekałem zeby sie czepiono go za seksizm - bo ostatnio cmoknal
    > premier w reke przy powitaniu :)

    Jeśli zrobił to na zewnątrz to złamał zasady etykiety dokładnie tak samo jak
    wielokrotnie Tusk. Jeśli wewnątrz to jego sprawa. Zresztą Tusk miał z tego
    powodu sporo negatywnych artykułów i nawet satyryczny obrazek w zachodniej
    prasie.

    > No zaraz - podnosisz jakis temat typu "blokowanie etatu" jako rzecz do
    > której sie mozna "przyczepic". Ja rozumiem ze mozna sie czepiac rzeczy
    > złych.
    > Zatem albo blokowanie jest złem, nieprzyzwoitoscią albo czepiasz sie bo go
    > nie lubisz. Co jest nieetycznego w stosowaniu obowiazujacego prawa???

    Blokowanie etatu nie jest łamaniem prawa, więc nie ma mowy o nieuczciwości
    czy oszustwie, ale w moim odczuciu jest nieetyczne. A zasada ta sama co
    zawsze "postępuj tak jakbyś chciał aby inni postępowali".

    Najwyraźniej po prostu moje wymagania są wyższe niż Twoje.

    > Chodzi o bezkarne opluwanie prezydenta. Zarzuca mu sie cokolwiek, grama
    > prawdy lub sensu w tym nie ma. Ale w eter idzie ze prezydent jest
    > nieuczciwy, po odpowiedniej dawce wyborca zadnych przykładów nie da ale
    > bedzie bedzie mial przeczucie ze duda to ten nieuczciwy.

    Nie wiem, co "idzie w eter". I nie interesuje mnie zdanie mediów ja pisze w
    _moim_ imieniu napisałem co _mnie_ się nie podoba.

    Pozdrawiam
    Ergie

    b.