  • Data: 2015-09-22 13:58:29
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ecf87700-e2e0-42ea-ae95-fd0cbace1b48@go
    oglegroups.com...

> [...]
    > 13 ewidentnie od prezydenta odwraca sie czlowiek ekipy premier - chcesz
    > chama to wlasnie on
    > 14 prezydent widzi ze kompletnie w dupie ma go ekipa premier- wszyscy do
    > niego plecami- a zgodnie z protokolem premier powinna czekac na niego

    > zatem sekunda 14 jest kluczowa - co wg ciebie powinien zrobic prezydent,
    > przebijac sie do premier by pierwszy wyciagnac reke, czy stac grzecznie w
    > kolejce bo w koncu by do niego doszła zegnajac kolejnych? Tu nie było złej
    > woli i chamstwa - a ze dobrego wyjscia z dyplomatycznej wpadki premier tez

    Nie, nie 14. jest kluczowa, a 3.

    Chce jechać podchodzi do Kopacz i się żegna. Proste? Nie oczekujesz chyba że
    jak prezydent ją olał i zaczął się żegnać ze swoją ekipą to ona będzie się
    temu przyglądać?

    > no dokładnie tak - i stoja plecami, film ogladaj :)

    "Podszedł"? Gdzie niby? Odwrócił się i popatrzył.

    > nie zdarza mi sie - natomiast tobie latwo przychodzi nazwac kogos chamem
    > badz klamcą.

    Tak, nazywania chamstwa chamstwem, albo kłamstwa kłamstwem przychodzi mi
    łatwo. Napisałeś że ja go nazywam chamem "bezpodstawnie" - to jest
    _kłamstwo_. Mam co najmniej jedną podstawę.

    > czego w slowach "przede wszystkim" nie rozumiesz?

    Rozumiem, po prostu oczekuję rozwinięcia - stąd pytanie. Skoro chamstwo Ci
    nie przeszkadza, kłamstwa Ci nie przeszkadzają, opluwanie własnego kraju Ci
    nie przeszkadza to zastanawiam się czego od prezydenta oczekujesz _oprócz_
    uczciwości.

    Pozdrawiam
    Ergie