  • Data: 2015-09-23 16:48:06
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 września 2015 10:35:44 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No i prezydent nie "zaszczycił" premier tylko żegnał się w swoim gronie.

    zegnał sie w swoim gronie, a potem - nie pomijaj tego bo istotne- zwrócił sie do
    otoczenia pek.

    > Czyli już sam zauważyłeś że to wyższy ranga podchodzi do kogo chce. No to
    > powiedz czy prezydent podszedł do premier by się z nią pożegnać czy nie?

    jak widac na filmach z normalnymi zachowaniami osoba wazna podchodzi do osób
    OCZEKUJACYCH a nie do wypiętych zadków. Zatem nie podszedł bo ceremonia przewiduje
    spotkanie face2face.

    > Widzę Duda zamiast podejść i się pożegnać najpierw z Kopacz żegna się "we
    > własnym gronie".

    No tak-padł ofiarą takiego z dzieckiem co nie zna protokołu, który go zajał na całe
    kilka sekund. To nie prezydent do niego podszedł, a on do prezydenta.

    > jednak nadal twierdzisz że to Kopacz popełniła błąd.

    to jest oczywiste

    > Czekała, nie wyszła pierwsza bez pożegnania. Była ciągle obecna, ale
    > prezydent ją olał.

    czekała odwrócona zadkiem? Masz jakies wsparcie ze tak sie oczekuje na glowe panstwa?
    A po drugie nie olał tylko pożegnał skinieniem głowy - tez dopuszczalne.

    > Kłamiesz po raz drugi! Nazywanie chama chamem nie jest opluwaniem, a że nie
    > jest bezpodstawne to udowadnia wspomniany film.

    znów mi zarzucasz kłamstwo -czyżbysmy mieli problem definicyjny? Kłamałbym wtedy
    gdybym był przekonany ze duda to cham, a mówił co innego.
    A ponieważ tak nie uwazam to jestes uprawniony wyłącznie do tego aby mi zarzucic ze
    sie mylę. Pomylic sie a skłamac to dwie różne sprawy - bo kłamstwo jest
    nieuczciwoscią, a pomyłka - niewiedzą.

    > To ciekawe, jakoś w Twoich bałwochwalczych wypowiedziach na temat Dudy nie
    > zauważyłem nawet cienia potępienia za jego kłamstwa.

    nie mam co czytac - a ja nie potępiam bo TVN kazało. Linka dasz, przeczytam - jesli
    cos palnal bez sensu -potępie. Ale bez linka ciezko - zaczynam podejrzewac ze
    sprawdziłes i nic nie masz :)

    > Jak w końcu zdejmiesz klapki z oczy i przyznasz że prezydent Duda zachował
    > się jak cham to będziemy mogli dalej dyskutować - to wtedy linki podam a
    > jakże, ale tymczasem mi się nie chce.

    dobra, ja mam klapki. A ty nie masz? Obiektywnosc to rzadka cecha. Zaproponuję
    eksperyment. Narzekales ze nie ma o czym gadac na waszych spotkaniach czwartkowych.
    Przygotuje ci wyciąg z tej dyskusji bys omówil temat ze znajomymi - na zasadzie "taki
    dekiel w internecie cos sobie ubzdurał, co o tym sadzicie" :-)
    Zdaje sie ze opinii tamtych osób mozesz zaufac. Wchodzisz w to?

    b.