  • Data: 2015-09-23 18:11:42
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2015 o 10:35 Ergie <e...@s...pl> pisze:

    > Jak w końcu zdejmiesz klapki z oczy i przyznasz że prezydent Duda
    > zachował się jak cham to będziemy mogli dalej dyskutować - to wtedy
    > linki podam a jakże, ale tymczasem mi się nie chce.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Przecież to jest gra pod publikę (prymitywna manipulacja) każdej ze stron.
    Dzisiaj ciąg dalszy:

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/krzysztof-szczerski-p
    rezydent-chce-spotkac-sie-z-szefowa-msw-mozliwy-inny
    -termin/bp7tnl

    W skrócie:
    "Wcześniej rzecznik rządu Cezary Tomczyk oświadczył, że niezwłocznie po
    zakończeniu szczytu UE premier Ewa Kopacz wraz z odpowiednimi ministrami
    jest gotowa poinformować prezydenta o szczegółowych ustaleniach spotkania
    przywódców szefów państw i rządów."

    a Prezydent Duda chce się spotkać ale tylko z Piotrowską (MSW).

    TG