    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 29 Sep 2015 08:21:25 -0700 (PDT)
    <f...@g...com>
    <muc86m$dsr$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mucav9$4fe$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mudh1c$lno$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <mudkd4$osm$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mudtau$mp7$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mue2ht$s4b$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: imigranci
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 29 września 2015 15:09:21 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zamykajac granice i czekac az sie potopia? W wiekszosci to tacy sami
    > ludzie jak my. Mieli prace, dom. Wyobraz sobie siebie w takiej sytacji w
    > jakiej sa oni, ze to Twoje dziecko wyrzuca morze na plaze. Nawet gdyby
    > to byli uposledzeni ludzie postepujacy irracjonalnie. Co czujesz kiedy
    > to widzisz?

    maniek - wyłącz emocje bo ci sie włączyły. Nie siedzimy w kinie na łzawym filmie
    tylko mamy realny problem. Zauwaz ze oni tu płyną z turcji. Niewątpliwie cierpia tam
    niedostatek ale tam ich zyciu nic nie grozi wiec nie opowiadaj o trupach dzieci na
    plazy - na łódke to dziecko wsadzil rodzic w chwili gdy nic mu nie groziło. Ino do
    raju chcial sie dostac.
    To nie jest jakos specjalnie naglasniana po to abys myslal ze ratujesz komus zycie.
    Ano moze i pojedynczym sztukom ratujesz - ale reszta sie na łódki pcha dobrowolnie.
    Jesli czesc sie potopi to nie nasza wina.

    Natomiast mordowani chrzescijanie czy tam jazydzi to inna bajka - ich smierc to tez
    nie nasza wina - ale tą rzeź trzeba zatrzymac. Jak? Chyba militarnie - tam trzeba
    wysłac wojsko. Tylko nie wiem czyje :)

    > Za kadym razem jak cos takiego slysze to mysle sobie, ze to bardzo
    > wygodne. Pomodlic sie a dalej niech sie dzieje co chce. Chrescijanin
    > spelnil swoja powinnosc. Ja mysle, ze czlowiek rozliczany bedzie z
    > czynow a nie z ilosci godzin przed oltarzem. Innymi slowy chcesz cedzic
    > uciekinierow, a na dobry nastroj proponujesz modlitwe. Oczywiscie nie
    > umniejszam tu roli samej modlitwy, ale moim zdaniem jako uzupelnienie
    > czynow a nie zamiast.

    qurcze - tu poruszyles co najmniej 5 spraw ktorych jednym zdaniem sie wyjasnic sie
    nie da - a tak napisane sprawiaja wrazenie calkowitego falszu kk.

    > Za to jestem pelen
    > podziwu dla Was obu, ze prowadzicie dlugawe rozmowy publiczne kiedy nikt
    > juz nie slucha. :-)

    hehehe, wychodzi ze ja tez mam za duzo czasu - zgoda, za duzo internetu w zyciu :/ To
    temat na kolejna internetowa dyskusje :-))))

    b.