  • Data: 2015-10-03 09:37:10
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 3 października 2015 08:18:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jak na razie to oni sami sobie pomagają uciekając ze swoich krajów. Jak i komu
    chcesz tam pomagać.

    chociazby dofinansowujac te obozy w ktorych siedza

    > W Syrii minimum trzy ugrupowania walczą o władze. W Polsce więcej ugrupowań w tum
    momencie walczy o władze i nikt z tego powodu nie ginie. W Syrii każde ugrupowanie
    nie zostało pozostawione same sobie. Wszystkie maja pomoc na miejscu. Państwu
    Islamskiemu pomagają bogate państwa arabskie. Opozycji do rządu pomaga USA a Od kilku
    dni rządowi oficjalnie pomaga Rosja. Komu tam chcialbys pomagac, dlaczego i w jaki
    sposób?

    Tam trzeba zaprowadzic pokoj - kto bedzie rzadzil ma niejsze znaczenie byle nie
    mordowal czlonkow innych opcji. Czyli isis odpada, zreszta jego legalnosc jest slaba.
    Tak na pierwszy rzut oka z naszego punktu widzenia nalezaloby poprzec opcje
    amerykanska by nie wzmacniac rosji.
    Ale doktoryzowac sie w temacie polityki zagranicznej mi sie nie usmiecha. Liczylbym
    ze mamy w polsce jakies instytuty doradztwa przy MSZ i tam opisza nasze opcje.

    No ale mamy panstwo w ruinie (nie polske - a panstwo)
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Skandal-wokol
    -PISM-Polityczne-gierki-wewnatrz-PO,wid,17882313,wia
    domosc.html?ticaid=115b19

    i stamtąd sie niewiele dowiemy.

    W kazdym razie bezrozumne przyjmowanie kazdej ilosci imigrantow przeniesie konflikty
    do nas - slabe rozwiazanie.
    Zatem:
    -przyjmujmy rodziny chrzescijanskie (nie dlatego ze nie nalezy pomagac muzulmanom
    tylko dla niech dosc latwo znajdziemy miejsce w parafiach)
    -wykladajmy kase na pomoc uchodzcom w turcji , jordanii itp
    -popierajmy politycznie inicjatywy miedzynarodowe zmierzajace do zakosczenia wojny

    tyle realnie mozemy.

    b.