    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: informacja stosowanie
    Date: Fri, 6 Aug 2010 10:07:44 +0200

    "Rafał" <r...@o...pl> wrote in message
    news:i3gee5$h7q$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak już inni odpisali nie jest ważne ile tej wody nalejesz, ważne jest
    > ilość środka na danej powierzchni.
    > Zrób eksperyment, zalej do pełna, czy do jakiegoś znacznika w zbiorniku
    > samej wody, spryskaj określony kawałek ziemi, np 10m2, oblicz ile tej wody
    > Ci poszło. pamiętając z jaką intensywnością pryskałaś.
    > Potem znając powierzchnie do opryskania oraz zużycie wody wyliczysz ile
    > tej wody potrzebujesz. Znając powierzchnie oraz zużycie środka chemicznego
    > odmierzasz potrzebną jego ilość i zalewasz do zbiornika i jazda z podobną
    > intensywnością jak podczas testu.

    Nie zawsze jest tak samo, nawet z manometrem. Trzeba więc zwracać uwagę
    na pokrycie rośliny opryskiem. Np. kapusta - muszą być pokryte liscie
    zewnetrzne zarówno z góry jak i od spodu, nawet te rozwinięte, gdyż motyle
    znoszą jajka w zasadzie na dolną partię liścia.
    Najmniej środka i wody zużywają opryskiwacze wentylatorowe i plecakowe
    spalinowe turbinowe.