  • Data: 2010-12-25 22:05:56
    Temat: Re: instalacja elektrycna
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2de1.0000010c.4d1666e1@newsgate.onet.pl...

    > A co ja matka Teresa z Kalkuty jestem żeby darmo dzielić się wiedza. Ani
    > ty mój
    > brat ani swat.

    Nie ja. Ktoś, komu udzielasz rady. Skoro udzielasz i z wyżyn swej fachowości
    niezmierzonej zdecydowałeś się to robić nieodpłatnie, to bądź wiarygodny,
    dokończ sprawę.

    > naturalnej. Skad ja mam wiedziec czy Ty po takim kursie nie jesteś?

    Zostaw mnie i moje kursy, one tu nie są ważne. Ty w tym wątku na własne
    życzenie występujesz jako fachowiec. Pokaż więc sam, że nim jesteś, a twoje
    uprawnienia nie pochodzą z bazaru tudzież z obowiązkowego kursu "dla
    sezonowych pracowników Tesco". Inaczej, wybacz, ale sam mało wiarygodny
    jesteś.

    J.