    From: "Ojcow" <w...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Date: Tue, 1 May 2012 14:13:44 +0200

    A jak ciemny inwestor ma odroznić laika-opartacza od fachowca?
    Jak mam sie bawic w odroznianie i przekonac sie po fakcie że u mnie robił
    partacz to wole samemu zrobić
    Jeżeli to możliwe zasięgnąć opinii kogoś u kogo ów elektryk instalację
    robił. Jeżeli jesteś na tyle dobry, żeby chociaż zacząć instalację to sądzę,
    że będziesz w stanie zadać kilka pytań testowych elektrykowi zanim go
    wynajmiesz. To jak sądzę uniknie sytuacji z 30 gniazdami na jednym obwodzie
    albo jedną trójfazową różnicówką na całość. Spisz umowę z gościem tak, że
    całość finansowa zostanie uregulowana dopiero po pozytywnych pomiarach. To
    tylko takie pomysły "ad hoc" jakie podsuwam. Reszta to sprawa indywidualna
    bo złotych recept nie ma.