  • Data: 2012-05-04 17:02:32
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
> [...]
    > całych rodziny na tamten świat.
    > Kolego, albo robisz w branży i znasz się na tym, albo spier.... i nie
    > zabieraj głosu, bo się na tym nie znasz.
    > Wybacz, ale takich "wiejskich filozofków" jak ty to od razu powinoo się
    > tępić, bo tylko przynoszą szkodę zarówno fachowcom jak i inwestorom.
    > To dzięki takim jak ty, którym się wydaje, że "trochę robili w branży"
    > pojawiają się złe opinie i fachowcach. To tacy jak ty odpierd....
    > fuszerki, oszukują ludzi, a później przypisują swoje wady fachowcom.
    > Po prostu tacy jak ty ubliżają prawdziwym fachowcom.

    Wyszła to ci pewnie gumka z majtek tak ci piana z pyska poszła ha ha ha.
    Od razu widać fachowy żargon budowlany i merytoryczną argumentację ha ha.
    Wieśniak to sam jesteś (nie obrażając wieśniaków) i nie rżnij wielkiego
    znającego się od kładzenia kabla, gdzie wymagana wiedza techniczna kończy
    się na prawie oma.
    Pracowałem swego czasu w większej firmie budowlanej, dlatego mam uprawnienia
    bo były mi potrzebne, stąd dobrze wiem jak wygląda wiedz, robota i fachowość
    owych fachowców od siedmiu boleści bo widziałem to na własne oczy.
    Komuna podobno się skończyła w fachowcy są dalej tacy sami a nawet bardziej
    niefachowi.
    Ja tu nikomu nie muszę opinii wystawiać, bo sami to robicie, gdyby było
    inaczej to laik w elektryce nie zadawał by głupich pytań jak samemu zrobić
    instalację, tylko by zlecił to fachowcowi, ale on wie że ten fachowiec zrobi
    to gorzej do niego samego, proza życia.

    > Po chu... wypisujesz tu jakieś pierdoły na temat hali?
    > Co to ma wspólnego z tematem wątku lub Twoim stosunkiem do
    > fachowców elektryków?

    Wyrażaj się bo grupę czytują nie tylko budowlańcy, ale i kulturalni ludzie!
    Do Hali nawiązałem jako przykład bredni przez ciebie opowiadanych o
    fachowości takich fachowców jak ty, bo tą halę sami tobie podobni fachowcy
    budowali.
    Już tu ktoś to pisał że uprawnienia i certyfikaty na młotek mają i twierdzą
    że to jakaś wybitnie trudna wiedza a pewnie mieli by problemy z prostym
    egzaminem z nauk ścisłych na poziomie gimnazjum, dlatego wszystko się wali,
    hale, koleje, autostrady a niedługo stadiony!

    > Uważam, że łapałeś się zajęć związanych z instalatorką, ale byłeś zbyt
    > cienki w te klocki, dlatego szef musiał cię nakłaniać do staranności,
    > aż w końcu dał sobie z tobą spokój. Teraz się mścisz za swoje braki i
    > niepowodzenia, obsrywając wszystkich fachowców, których nie znasz.

    Nie byłem zbyt cienki i radziłem sobie bardzo dobrze bo trudno sobie nie
    radzić z wykonywaniem tak prostej pracy, po prostu normalny średnio
    rozgarnięty człowiek to albo wyjedzie za granicę, albo znajdzie sobie inną
    lepszą pracę, po prostu długo nie da się pracować z ludźmi tego pokroju
    gdzie każdy kombinuje jak coś ukraść a odwalanie fuszerki jest normą.