  • Data: 2012-05-14 09:29:15
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi wrote:

    > a teraz się okazuje, że Ty jednak zrobiłeś
    > zgodnie z prawem, czyli dokładnie tak jak to ja opisałem, czyli
    > spełnione były wszelkie wymagania dotyczące uprawnień i wymaganych
    > świstków:

    Owszem, ale wcale nie dlatego, że jestem takim miłośnikiem prawa. :-)
    Po prostu przeprowadziłem analizę zysków i strat, z której wyszło,
    że bardziej opłaca się zaprosić osobę z formalnie poświadczonymi
    kwalifikacjami, niż podjąć się tej pracy samemu, bo choć spokojnie
    bym sobie poradził, to konsekwencje prawne mogłyby być trudne do
    uniknięcia i nieprzyjemne.

    Z dokładnie takiej samej analizy wynika, że jak będę chciał
    sobie dorobić gniazdko na już istniejącym obwodzie, to nawet
    się nie będę zastanawiał i zrobię to sam, choć wymagania prawne
    są zasadniczo jednakowe.

    Pozdrawiam, Piotr