    From: Plumpi <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Date: Wed, 16 May 2012 16:01:04 +0200
    <jobs1l$st4$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3VnJHK$16Q@mike.oldfield.org.pl>
    <jodq5c$58h$1@inews.gazeta.pl>
    <4faab78d$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <joekph$ccq$1@inews.gazeta.pl> <jogcv1$h2n$1@node2.news.atman.pl>
    <op.wd3v1xf51cvm6g@lap> <joiqdj$eia$1@node2.news.atman.pl>
    <jok2u7$707$1@inews.gazeta.pl> <joqh89$1bq$1@node2.news.atman.pl>
    <jorcrt$idb$1@inews.gazeta.pl> <4fb18570$1@news.home.net.pl>
    <josu5u$sh3$1@inews.gazeta.pl> <4fb1fde5$1@news.home.net.pl>
    <jou7em$qae$3@inews.gazeta.pl> <4fb2a798$1@news.home.net.pl>
    <jouap6$7hb$1@inews.gazeta.pl> <4fb2c08b$1@news.home.net.pl>

    W dniu 2012-05-15 22:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Skoro ty rozumiesz (prawda?) to trywialne dla ciebie powinno być
    > wskazanie "palcem" fizycznych różnic.
    >
    > Dlaczego wymigujesz się od odpowiedzi? Czyżbyś faktycznie nie miał
    > zielonego pojęcia ponad wykute na pamięć Święte Normy?

    Nie cierpię śmierdzących leni.
    Wskazałem Ci palcem. Uważasz, że jeszcze powinienem przyjechać do Ciebie
    i czytać Ci wieczorami "bajeczki na dobranoc"? :)
    Wybacz, ale ja nie mogę poświęcać czasu tylko i wyłącznie na prostowanie
    poglądów ludzi, którzy mają mnię totalnie w d....

    > Jak? Konkrety proszę!

    > Którymi i w jakim zakresie?

    > "Wiem.... ale nie powiem!"
    >
    > Tak można na razie podsumować twoją "odpowiedź".

    Bo wymaga to zbyt dużego tłumaczenia i wyjaśniania podstaw elektryki
    oraz jak działa obecnie ochrona przeciwporażeniowa poprzez "szybkie
    wyłączenie", a na czym polegała ochrona poprzez "zerowanie" i
    "uziemienie" oraz jakie są wymagania dotyczące parametrów instalacji i
    zabezpieczeń.
    Chcesz się dowiedzieć to włóż odrobinę pracy, tym bardziej, że w dobie
    internetu oraz Google, masz wiedzę na kliknięcie myszką. Fakt, że trochę
    czasu wymaga przeanalizowanie tych wszystkich informacji oraz ich
    zrozumienie. Najlepsza wiedza to ta, do której dochodzi się samemu.
    Ponadto znając życie, jestem przekonany, że nawet gdybym Ci wszystko dał
    "gotowe na tacy" to i tak będziesz obstawał przy swoim, wedle Pawlakowej
    zasady "Sąd sądem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie".
    Poza tym jak się komuś daje "wszystko na tacy" to z reguły nikt tego nie
    docenia i nawet mu się nie chce sprawdzić czy jest to prawda czy nie - z
    reguły będzie obstawał przy swoim. Masz przykład adasia.