  • Data: 2012-05-17 12:39:11
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2012 12:12, Kris pisze:

    > O kulturze osobistej już Tobie wspominałem. Ale dla Ciebie ważniejsze
    > jest zawijanie wierszy. Twój wybór

    O kulturze osobistej to masz takie same prawo pisać, jak np. Brevik o
    tolerancji.

    Jak ktoś wchodzi do opery w brudnym dresie i pierdzi - mam pełne prawo
    określić go mianem chama i brudasa.

    I analogicznie: jak ty wchodzisz na grupę dyskusyjną i śmiecisz długimi
    wierszami oraz "pierdzisz" pokaleczonymi polskimi znakami, to jesteś
    fleją i lamerem. Jak chcesz elegancko: jesteś uprzejmy być fleją i lamerem.