  • Data: 2012-05-17 17:06:53
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Koleś, tobie się popier...ły ostatnie rozprawy sądowe ze swobodną dyskusja
    > na grupach dyskusyjnych. Mnie natomiast zwisa i powiewa
    > co ty o tym myślisz. Żyj sobie w błogiej nieświadomości, a życie
    > kiedyś samo zweryfikuje, kto miał rację.

    To tobie się coś rypie ze znajomości norm a nie mnie!
    Wygłaszasz przydługie referaty na temat twojej fachowości i znajomości norm
    a nie potrafisz zacytować kilku zdań z tych norm popierających twoje
    twierdzenie o konieczności corocznego wzorcowania mierników!

    Odpowiadać oczywiście nie musisz, ale dla mnie to był prosty test na twoją
    rzekomą fachowość i znajomość norm, bo nie potrafisz potwierdzić nawet
    własnych twierdzeń!
    Jak ty mi zadałeś niby arcytrudne pytanie to ci na nie bez problemu
    odpowiedziałem i jeszcze wskazałem że owo pytanie jest arcybanalne.