  • Data: 2012-06-07 22:16:59
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 22:08:16 +0200, Plumpi napisał(a):

    > I co napiszesz?
    > Ja adaś płaszczydupek wilokrotnie znieważałem i pomawiałem Plumpiego na
    > grupach dyskusyjnych, za co on odpłacił mi się tym samym.
    > Wobec powyższego proszę o ściganie Plumpiego z paragrafu .... KK i ukaranie
    > :)

    Jacusiu, jesteś nie dość, że cwelem, to jeszcze do tego ignorantem LD A co
    napisze, to juz moja sprawa, a wiedza której nie masz jest za droga, żeby
    było Cie na nia stać :D

    > Adasiu, już to przerabiałeś i była kupa śmiechu, bo policja cię olała jak
    > poczytała to co ty wypisujesz na grupach.

    Jacusiu, zyj dalej w swoim przekonaniu :D

    > Co innego gdybyś sam nie znieważał, nie pomawiał i przede wszystkim nie
    > prowokował takich zachowań. Ale w obecnej sytuacji nie masz najmniejszych
    > szans.

    Jacusiu, żyj dalej w swoim przekonaniu :D

    > Dokładnie tak samo może rozpocząć swoje pismo taborecik, ponieważ to on jako
    > pierwszy zaczał mnię znieważać na forum i pomawiać. Na szczęście grupy
    > dyskusyjne długo przechowują dowody.

    Na szczęście prawo, to nie to, co sie dobie wydaje, spłodzony w rynsztoku
    przez zapijaczone lesbijki kundlu.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356