eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?
  • Data: 2011-12-09 09:52:07
    Temat: Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://gigaom.com/2011/11/15/the-first-gigabit-wi-fi
    -chip-for-consumer-devices-is-here/

    tak tak a obecne mają 108Mb i 300Mb heheh

    tylko, ze 100Mb po skrętce jakos szybciej leci, a nie wspomne juz o realnym
    1GB
    gdzie mam zwykłas krętke kat5 i wyciąga mi szybkosc bez problemu wystarczy
    switch odpowiedni.

    Bramke VOIP nie podlacze po wifi, owszem powiesz, ze podlacze na telefonie
    np z programem na androidzie czy symbianie
    detykowany VOIP z wifi
    ale to niepraktyczne i baterie wpieprza, i niestabilne.

    Alarmy też są bezprzewodowe ale jakos poważna firma nie podłaczy ci systemu
    na bezprzewodowym alarmie
    a jak juz podlaczyc to mozesz być pewnien, ze serwis będziesz czesciej
    wzywal.

    pozatym taką skrętke, można wykorzstać do wielu innych podłączeń
    u mnie np.:
    Zasilanie do kamer, zasilanie do grzejnikow do regulatorow temp.
    czy choćby podłaczenie wifi zasilnaego POE z jednego punktu centralnego.

    Tak więc pozwolę się nie zgodzić z kolegą.