eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?
  • Data: 2011-12-09 10:55:49
    Temat: Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jbsonf$4g0$1@polsl.pl...
    > Garaz to nie jest najlepsze miejsce na rodzielnice , chyba ze jest to duzy
    > garaz :-))
    > Nie wyobrazam sobie wyjezdzanie autem po to zeby dostac sie do niej :-))

    Garaż ma ok. 19m2, 3m szerokości. Nie jest bardzo duży, ale nie będzie aż
    tak źle aby autem trzeba było wyjeżdżać aby dostać się do rozdzielnicy :)

    > Ale zakladam ze bedziesz mial punkt centralny w garazu :-))

    Raczej tak, pozostali kandydaci to wiatrołap, pomieszczenie gospodarcze,
    przedpokój (pod schodami jest miejsce) lub stryszek. Jak na moją obecną
    wiedzę i wyobrażenia o przyszłej instalacji, wygrywa garaż :)

    > Punkt centralny na stryszku, tzn jak najblizej anten/satelity :-))
    > I od tego miejsca do kable do miejsc gdzie planujesz TV.
    > Tam gdzie planujesz recorder to poloz dwa kable.

    Tak też wydaje mi się najrozsądniej.

    > Chcesz ciagnac kable od satelity do garazu i z garazu do
    > pokoji/salonów....
    > Mozna i tak, tylko po co .............
    >
    > W garazu robisz podejscie zeby doprowadzic sygnal z zewnatrz,
    > Z garazu na stryszek koncetryk/koncentryki (porzadne), skretke/skretki,
    > kabel zasilajacy,
    > kabel do alarmu.

    Tak właśnie zrobię. Dzięki.