eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacz???
  • Data: 2011-12-09 12:13:43
    Temat: Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacz???
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do TV skrętka się przyda jak ktoś z dysku sieciowego filmy ogląda. Ale
    > można skorzystać z pomocy konsoli jak ktoś ma i wtedy wifi wystarcza.

    > A czemu dysk sieciowy po wifi? Kablem blisko routera i dane udostępniasz w
    > sieci przez wifi np

    Smart TV, seriale programy youtube itp, filmow juz malo kto oglada z dyskow
    sieciowych, wszystko teraz online jest.

    > A tu juz problemuy wcale nie widze. Karta wifi to kilkanaście zł chyba.
    > Nie widzę więc sensu ciągnięcia skrętki do biurka w pokoju dzieciaka.

    Jak wcześniej opisałem powiedz to znajomemu, któremu ciągle rozłacza bo
    sygnał za słaby, kolejne rutery ma dawac łącząc je w bridgu? dodatkowe
    zasilacze z kablami wstrętnie wyglądające?

    Dla mnie sprawa przy projektowaniu, była prosta
    mozliwie jak najmniej urządzeń pobierających energię elektryczą
    nie 5switchy tylko jeden centralny, nie 3x routery wifi, tylko jeden
    pokrywający 60% budynku, reszta skrętki do PCtow itd.

    > Telefon bezpośrednio przy bramce a w pomieszczeniach bezprzewodowe
    > słuchawki z bazami

    Cięzko w 100% zaplanować wszystko, fotele kanapy itp, biurka stoliki, mając
    skrętke masz wybor, gdzie będzie telefon stacjonarny (voip).

    > A co za problem podłaczyć go bezpośrednio kablem przy centralce. Trzeba
    > tylko zaplanować centralkę telefoniczna i centralkę"multimedialną" obok
    > siebie.

    w praktyce to wygląda niestety często inaczej niz na projekcie, dodatkowy
    kabel gdzie koszt będzie 20zł max, to nie są koszta
    ale każdy robi jak uważa.

    Ja bym się pochlastal jak bym nie dawał kabli :) chociaz z ruterami wifi na
    codzien pracuję