eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć? › Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?
    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?
    Date: Tue, 13 Dec 2011 10:44:24 +0100

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jbqefj$jdb$1@usenet.news.interia.pl...
    > Witam,
    >
    > powoli i mgliście rysuje mi się obraz tych instalacji, ale wciąż jest
    > wiele niewiadomych... Proszę o pomoc, bo moja wiedza jak na razie jest
    > mikra...
    (...)

    Dziękuję wszystkim za pomoc i rozwianie wielu moich wątpliwości. Mam jeszcze
    kilka pytań i będę wdzięczny jeśli ktoś mi udzieli odpowiedzi.

    1. Jak testować poprawność okablowania? Czy tester z allegro za 8-10zł (są
    takie) będzie odpowiedni?
    2. Skrętka będzie w sporej części szła po podłodze (w wylewce). Dawać ją
    wtedy w peszlu czy niekoniecznie? Ma iść przy samych ścianach aby nie
    kolidowała z rurkami ogrzewania podłogowego?
    3. Czy nie popełnię błędu jeśli zacznę okablowanie domu od instalacji
    komputerowo-telewizyjnej, domofonowej a dopiero potem będzie robiona
    elektryczna?
    4. Jak mocować gniazda na stryszku? Tam jest tylko drewno... Gniazda będą
    zapewne zamocowane do płatwi.
    5. Czy ze switcha do punktu dostępowego WiFi (AP) ciągnąć jedną czy dwie
    skrętki?

    Pozdrawiam,
    BWP