  • Data: 2012-06-01 15:15:15
    Temat: Re: instalacja na 6 mieszkań z jednym piecem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 czerwca 2012 14:43:03 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > Ale martwi mnie tylko to czy najemca będzie zameldowany. Jak zameldowany to
    > będzie zadyma żeby go wywalić na bruk.
    > W ogóle to wynajmowanie u nas to jest cyrk.
    > Najemcy się zmówią przeciw Wasylowi i będzie kolejna wtopa.

    Zameldowanie nie ma nic do rzeczy. Jak najemca chce to się melduje, jak nie chce jego
    problem. Jedni z moich najemcó mieszkaja mieszkaniu juz 4 rok i się nie
    zameldowali.Ich problem. Ja nic przeciwko bym nie miał jakby chcieli.
    Ja podatek płace, prad przedpłatowy, gaz na nich, czynsz/remontowy ja płace z kasy z
    wynajmu. Czego się nie meldują nie wiem ich problem. Zresztą u mnie tak samo- ja
    zameldowany w domu jeszcze jak same fundamenty były, zona gdzie indziej zameldowana,
    córka gdzie indziej. Ten meldunek to przezytek mieli to zlikwidowac- do niczego to
    niepotrzebne. A tak jak jest to sami zmuszaja do kombinowania- ja sie musiałem na
    gołejk prawie działce meldowac aby prad niebudowlany miec, zona z innego względu musi
    byc zameldowana w jednym mieszkaniau a córka ze względu na przedszkole i szkołe
    musiałem zameldować w innym mieszkaniu.
    Popiepszone to wszystko totalnie.