  • Data: 2012-06-02 11:58:56
    Temat: Re: instalacja na 6 mieszkań z jednym piecem
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam także znajomych, którzy żyją z wynajmów. Kupują kamienice, remontują i
    > wynajmują mieszkania. U nich bez kaucji nie ma mowy aby wynająć
    > mieszkanie, ale za to trafiają do nich tylko lokatorzy, którzy nie mają
    > problemów z płatnościami. Oni mi to tłumaczą, że lokatora, którego nie
    > jest stać na wpłacenie kaucji, z reguły także nie stać na wynajem. W
    > przypadku takiego lokatora większość jego dochodów stanowi opłata czynszu.
    > Oczywiście są tacy ludzie, którzy potrafią chodzić głodni, ale czynsz i
    > media muszą być uregulowane w pierwszej kolejności i bez opóźnień, ale
> [...]

    najważniejszą rzeczą w wynajmie jest selekcja najemców,
    a do tego jest konieczne chociażby zaświadczenie o zarobkach,
    opinie od poprzedniego wynajmującego o tym najemcy
    reasumując: trzeba to robić z głową!
    (Twoi znajomi którzy z tego żyją na pewno to wiedzą)

    jeśli masz zamiar wynajmować to polecam Ci najpierw zapoznanie się ze stroną
    www.fridomia.pl założoną przez Sławka Muturi który
    jest właścicielem wielu mieszkań pod wynajem oraz
    stronę Stowarzyszenia Mieszkanicznik www.mieszkanicznik.pl

    są to dość świeże projekty traktujące wynajmowaniu mieszkań
    ale można powiedzieć, że wokół nich skupiają się polscy
    właściciele mieszkań pod wynajem

    pozdro
    Wasyl