  • Data: 2009-03-02 10:48:12
    Temat: Re: jak długo suszyc tynki cem-wap?
    Od: QbaB <Q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tynkowanie zakończone.
    W tej chwili już mrozy raczej nie zaszkodzą.
    Wniosek jest taki że się da tynkować zimą nawet nieocieplony budynek.

    Dziś wchodzi hydraulik. Za 2 tygodnie posadzki.
    A później czas na sufity. Dalej to juz TYLKO wykańczanie.
    Dzięki temu że nie czekałem z tynkowaniem do wiosny mam dodatkowe 2 m-
    ce czasu za wszystkie prace tak aby zakończyc budowę jeszcze w tym
    roku.

    Wątek niniejszym uznaję za zakończony.
    Pozdrawiam innych odważnych tynkujących zimą.

    QbaB