  • Data: 2010-11-23 22:47:21
    Temat: Re: jak do Was dotrzeć?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 08:10:24 +0100, andrzej napisał(a):

    > Moje pytanie to oczywiście żadne badanie skuteczności reklamy, ale jestem ciekaw
    > jak Wasi wykonawcy dotarli do Was? Podobał się Wam sposób tego dotarcia? Sami
    > też szukaliście? Gdzie?

    Mam wrażenie, że wykonawcy są poszukiwani, a nie odwrotnie...

    Szukam dwóch ekip (remont dachu i remont kominów), do zgarnięcia
    kilkadziesiąt tysięcy zeta, robota dość prosta i dobrze udokumentowana, a
    zainteresowanie bardzo niewielkie, wręcz trzeba na siłę się umawiać, żeby
    łaskawie dostać niewiele mówiącą ofertę....

    Może ktoś chętny na wiosnę? Albo ma kogoś, kto chce zarobić? w razie czego,
    nocleg na miejscu zapewnimy.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356