    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak malowac krawędzie?
    Date: Sat, 20 Feb 2010 11:20:06 +0100

    On Sat, 20 Feb 2010 11:06:10 +0100, "Rafał" <a...@c...nospam.pl>
    wrote:

    >Macie jakiś sposób na pomalowanie sufitu i ściany w innych kolorach i równej
    >krawędzi przy suficie?
    >Ja juz odstaje szału :) przykładam pace, szpachelke ale wiadomo ze krawędź
    >idealna nie jest i ciagle mi gdzieś wyjeżdża pędzel :(

    albo ja nie rozumiem problemu albo tasma malarska nie jest rozwiianiem
    problemu?

    np. malujesz sufit na bialo, jak wyschnie przyklejasz tasme malarska,
    zamalowywujesz tasme na bailo, nie przejmujac sie ze mazez tez sciane.
    jak wyschnie to malujesz sciane na np. zielono i starsz sie nie
    wyjezdzac za tasme.

    jak wszystko wyschnie odklejasz tasme i masz rowna krawedz :)

    pozdarwiam,
    cyb