  • Data: 2010-06-14 17:51:15
    Temat: Re: jak obnizyć temperature na poddaszu
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wymądrzaj się jak przedszkolak tylko odpowiedz, jak udowodnić że
    > "Temperatura pokazywana przez termometr nie jest temperaturą powietrza
    > tylko temperaturą termometru". Z podaniem definicji co to jest dla
    > temperatura, termometr i powietrze.
    > I co to znaczy że "Powietrze ma zawsze niższą temperaturę niż otoczenie".
    >
    > --
    Co można więcej napisać niż to co napisałem. Czarne absorbuje, białe odbija. A
    przezroczyste, no właśnie jak się zachowuje przezroczyste jeśli się chce je
    ugrzać przez promieniowanie? Wyobraź sobie termometr zaokienny z czarną cieczą
    w środku i obok niego z białą cieczą. Czy one będą pokazywały temperaturę
    otoczenia czy temperaturę własną? Na pewno nie będą pokazywały tyle samo. Dlaczego?