  • Data: 2013-07-08 01:04:15
    Temat: Re: jak powinna wygladac plyta granitowa po szlifie?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 00:55:03 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Jak gleboko mogl wniknac brud zeby ew. szlif nic nie dal?
    >

    > No jak byk ta plyta wyglada identycznie jak wczesniej, nawet specjalnie
    >
    > nie polyskuje, a po szlifie/polerce przeciez nawet jak nie kolor, to
    >
    > powierzchnia powinna byc idealnie gladka i swiecaca...
    >

    > Oj jutro bedzie opierdol kamieniarza, bo leci w kulki po calosci :)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Kiedyś u kamieniarza widziałem jak obrabiali używaną płytę z nagrobka. Płyta była z
    odzysku. Miała na pewno kilkadziesiąt lat. Coś robiłem dla tego kamieniarza i
    widziałem przed założeniem na szlifierkę i po zdjęciu. Czarna była ta płyta. Przed
    szlifowaniem pięciu groszy bym za nią nie dał. Po szlifowaniu i polerowaniu cudo. Nie
    robił tego na jakiś markowych maszynach, na samoróbki wyglądały.