  • Data: 2013-07-08 07:13:26
    Temat: Re: jak powinna wygladac plyta granitowa po szlifie?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-08 01:11, Adam pisze:
> [...]
    z odzysku. Miała na pewno kilkadziesiąt lat. Coś robiłem dla tego kamieniarza i
    widziałem przed założeniem na szlifierkę i po zdjęciu. Czarna była ta płyta. Przed
    szlifowaniem pięciu groszy bym za nią nie dał. Po szlifowaniu i polerowaniu cudo. Nie
    robił tego na jakiś markowych maszynach, na samoróbki wyglądały.

    > OK dzieki za info. No tak tez mi sie wydaje, ze brud to max na tego milimetra
    > wsiaknie, po szlifie plyta powinna byc jak nowa.. A ten pajac nie dosc,
    > ze 4 miesiace nas zwodzil czasowo, to wszystko zrobil nie tak jak sie
    > umawialismy, ehhh :) No nic, bedzie trzeba obrac metode kikiego i zaplacic
    > mu paragonami ;))

    Ja też dawałem do przeszlifowania płytę. Potwierdzam, że wyglądała jak
    nowa po zabiegu.

    Pozdrawiam,
    MW