  • Data: 2010-01-26 10:42:13
    Temat: Re: jak prać dywan wełniany?
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hjmend$870$1@news.onet.pl...

    > Raczej "dywany sobie z nim radzą" w sensie wytrzymują. Zależy jaki dywan.
    W każdym
    > razie test stabilności kolorów jest w tym wypadku nieodzowny.

    > No właśnie - masz jakieś doświadczenie. Pranie "od pierwszego strzału"
    dywanu
    > wełnianego przez kogoś bez doświadczenia to spore ryzyko. Ale to wybór
    właściciela.

    > A to czy da się doprać dywan w jednym przebiegu - zależy od stopnia
    zabrudzenia.

    > Pozdrawiam
    > Krzychu

    Można prać w Carpet Shampoo Amwaya - specjalna szczotka - aplikator
    zawiera pojemnik na roztwór roboczy, gdyż sam środek jest koncentratem. W
    szczotce podczas prania powstaje piana - którą pozostawia się do
    wyschniecia, a więc ilość wody użytej jest minimalna. Pozostawia się tę
    pianę do wyschnięcia i odkurzana koniec - działanie super. W/w szampon można
    używać i do tapicerki, także samochodowej, jest mały aplikator do takich
    celów w postaci szczoteczki nakręconaj na plastikową butelkę, która jest
    zbiornikiem roztwqoru roboczego.