  • Data: 2011-11-18 11:15:33
    Temat: Re: jak przedłużyć kabel przyłącza?
    Od: QbaB <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 05:47, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > a to też jest nie głupia rada :)

    Podczepię sie pod temat. Mam podobna sytuację, ale inną :)
    Planuje postawić budynek gospodarczy/wiatę i chciałbym tam pociągnąc
    prąd. Z domu mi nie pasuej za musiałbym rozbierac sporą cześć podjazdu
    i schodów a od słupa jest ze 40 metrów. Jednak tuz obok planowanego
    budynku przechodzi kabel 5x10mm2 doprowadzający prąd do domu. Można
    sie do tego jakoś dopiąć po drodze, da sie to skutecznie zabezpieczyc
    pod ziemią (kabel jest oczywiście juz za licznikiem).

    Pzdr
    QbaB