  • Data: 2011-09-02 16:18:24
    Temat: Re: jak rozplanowa? gniazda elektr.?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-02 15:55, Amir pisze:

    > Pleciesz g?upoty :)
    >
    > Mam na 10m kablu za 10z? hdmi komputer podlaczony do LCD, i dzia?a juz 5
    > miesiecy rewelacyjnie.
    >

    > A powiem ciekawostke, z znajomy sprowadza takie kable z chin
    > i sprzedaje tez wersje za 199z? :) i super sie sprzedaj?
    >
    > oczywiscie w zakupie kosztuje go 10z? :), podobnie jak ten tani caly czarny
    >
    > tak wiec inwestujcie w drogie kable, trzeba placic podatki i firmy musz?
    > zarabiac aby PKB sz?o w góre

    E tam, jeszcze nie ta pora (albo nie ten wiek), żebym plótł głupoty ;)

    W życiu widziałem już różne rzeczy, jak choćby kable zasilające
    komputerowe cechowane na 16A, zaś w środku żyły mające średnicę ułamka
    milimetra; kabel RG58 sprzedawany jako antenowy; pyta do miksera, która
    z 48 żył miała nieco ponad połowę drożną; kabel "mikrofonowy" zrobiony z
    UTP kat. 3; itd, itp.

    Widziałem też kable HDMI z niedociśniętym przewodem. Jak go pociąłem w
    plasterki, to w każdym miejscu linka miała inną ilość drucików :(
    Takich "zdechlaków" u klientów i znajomych namierzyłem kilka.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.