  • Data: 2014-07-09 23:14:14
    Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    > Ale też pomagają uprawiać kwiatki.

    To akurat było wiadomo wcześniej. Glebę napowietrza. Warstwy miesza.
    Brzydką glizdę pochłania. Albo i pędraka. Film jest dydaktyczny.

    > Z żywym może być trudno. Sama ostatnio (ze 3 lata temu) widziałam
    > tego, którego przyniósł mi pod drzwi kot. Kot w dodatku nie mój,
    > ale tego typu prezenty mi czasem robi.

    Takie widuje się najczęściej. Ale z żywym też miałem do czynienia.
    Wiem, nie jest łatwo. Jakoś tak skoro świt to było.

    > Phii, wolę z biedronki.

    Z biedronki dobre nieśpliki. Ale się skończyły.

    Jarek

    --
    Mam swoje drogi kręte
    Mam krecie korytarze