  • Data: 2010-03-08 05:38:00
    Temat: Re: jak usunąć bejce z drzwi czy można piaskować ?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hn1dgo$g4u$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Własnoręcznie szlifowałem, szpachlowałem i nakładałem po kilka warstw
    > lakierów.

    i warto tą wełną przeszlifować drewno po pierwszej warstwie lakieru lub
    politury gdyż ta także podnosi na sztorc pozostałe jeszcze włókna drewna.
    Zamiast szlifować można przed lakierowaniem czy bejcowaniem drewno
    przecyklinować ręczną cykliną. Przed cyklinowaniem drewno zwilżyć chociażby
    szmatką.
    --
    Jackare