    From: "Ghost" <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak wyjąć Tarpana ze szopy
    Date: Mon, 25 Jul 2016 09:01:08 +0200

    Użytkownik "Jarek P." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 23:31:45 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus
    napisał:

    >Też jestem zdania, że najbezpieczniej i najprościej byłoby rozebrać daszek
    >od góry. Jednakże, jeśli to nie wchodzi w grę z dość prawdopodobnych
    >przyczyn typu "to jeszcze zupełnie dobry dach", "teraz już nie ma takich
    >dachów, jak kiedyś" bądź po prostu, jest szansa, że gospodarz zażyczy sobie
    >dach bym próbował podstemplować. Ale nie zastrzałami od ściany, bo to nie
    >da żadnej możliwości podniesienia, potrzebne są normalne budowlane stemple
    >i podnośnik hydrauliczny, taki jak do większego samochodu >się stosuje.
> [...]

    A co po wyjęciu auta, zostawić to wszystko? Rozbiórka całości od góry to
    jedyne sensowne rozwiązanie, a jak nie wolno bo nie, to odpuścić tego tarpna
    (wiem, odpuszczanie to trudna sztuka) inaczej człowiek sobie na głowę winę
    za katastrofę ścignie (choćby miesiąc po akcji).