  • Data: 2013-05-03 23:09:17
    Temat: Re: jak wyprostować drzwi drewniane?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zgredzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:518418d9$0$1254$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przejrzałem fakturę ze składu budowlanego. Opisane są jako drzwi
    > ocieplane DGII pełne surowe. Producentem jest firma Drew-Gór. Na
    > składzie zapewniono nas że są to drzwi zewnętrzne (ustnie). Jednak w
    > zestawieniu z tym co jest na stronie producenta
    > http://www.drew-gor.pl/asortyment.php wygląda na to, że się mocno
    > minęli z prawdą. Jest chyba różnica między drzwiami wejściowymi (tak
    > są opisane na stronie producenta), a zewnętrznymi. W przyszłym
    > tygodniu zatem wycieczka do rzecznika praw konsumenta i zapewne
    > reklamacja.

    Poczytaj sobie Prawo Konsumenckie.
    Standardowo prawo zapewnia Ci 2 lata, w którym możesz reklamować produkt
    z tytułu niezgodności z umową.
    Jednak jeżeli jesteś sprzedawca celowo wprowadził Cię w błąd twierdząc,
    że są to drzwi zewnętrzne, aby tylko je sprzedać, choć wiedział, że są
    to drzwi wewnętrzne lub tzw. klatkowe czyli drzwi, które nie mogą być
    narażone na bezpośrednie działanie czynników atmosferycznych to w takiej
    sytuacji okres, w którym możesz dochodzić roszczeń z tytułu niezgodności
    z mową, wydłużony jest do 10 lat.
    Spróbuj poromawiać ze sprzedawcą i uzyskać od niego informację na piśmie
    czy były/są to drzwi zewnętrzne czy też wewnętrzne bądź tzw. klatkowe.
    Jeżeli Ci powie, że są to drzwi zewnętrzne to przedstaw mu dokumentację
    producenta i niech się ustosunkuje do tej informacji.

    Spróbuj porozmawiać przez telefon i nagraj rozmowę lub porozmawiaj
    osobiście zapewniając sobie świadka.