  • Data: 2013-05-03 22:06:45
    Temat: Re: jak wyprostować drzwi drewniane?
    Od: Zgredzik <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-30 21:39, forestdumb pisze:

    > niezgodnosc towaru z umową
    Przejrzałem fakturę ze składu budowlanego. Opisane są jako drzwi
    ocieplane DGII pełne surowe. Producentem jest firma Drew-Gór. Na
    składzie zapewniono nas że są to drzwi zewnętrzne (ustnie). Jednak w
    zestawieniu z tym co jest na stronie producenta
    http://www.drew-gor.pl/asortyment.php wygląda na to, że się mocno minęli
    z prawdą. Jest chyba różnica między drzwiami wejściowymi (tak są opisane
    na stronie producenta), a zewnętrznymi. W przyszłym tygodniu zatem
    wycieczka do rzecznika praw konsumenta i zapewne reklamacja.