  • Data: 2011-01-12 14:20:05
    Temat: Re: jak zakończyć wykusz pod okapem?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sty, 11:26, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Tu by się musiał wypowiedzieć Jarek.P, ale wydaje mi się, że gigaherce nie
    > radzą sobie z przeszkodami. Nie wiem jak w zakresie 2-3Ghz, ale im wyżej
    > tym już gorzej. Gdyby było inaczej to mogli byśmi mieć anteny zatelitarne
    > na stryszkach pod dachem.

    Ja nie jestem jakiś superexpert od mikrofal, ale masz rację, im wyższa
    f tym mniejsza przenikalność przez przeszkody.

    Jednak i nie jest tak źle, jak kolega Ghost powyżej pisze. Mój AP
    spokojnie przez jedną żelbetową ścianę nośną jest odbierany z siłą
    sygnału "dobry" do "bardzo dobry", a jak kiedyś bawiąc się nowym
    nabytkiem robiłem testy, jak daleko mnie słychać, to na klatce
    schodowej (czyli dwie żelbetowe ściany nośne po drodze i jedna
    działówka) kiepsko bo kiepsko, ale łączność była.
    Natomiast z pasmem 5GHz będzie tu na pewno gorzej i tu faktycznie
    strop może się okazać barierą nie do pokonania.

    J.