    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak zareklamować firme budowlaną? ? ?
    Date: Sat, 21 Jul 2012 14:30:01 +0200
    <jt484a$cbb$1@usenet.news.interia.pl> <jt4mm2$i1q$1@inews.gazeta.pl>
    <jt6q6o$a0p$1@inews.gazeta.pl> <jtfbh8$jpp$1@inews.gazeta.pl>
    <jtfgmh$1q$1@inews.gazeta.pl>
    <4ffc31ba$1$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <jubipo$sdb$1@news.task.gda.pl>
    <e...@g...com>
    <jubsug$o8e$1@news.task.gda.pl>
    <0...@g...com>
    <juculi$lu7$1@inews.gazeta.pl>

    kiki wrote:
    > "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Jak nawet pilnujesz to tylko pojedziesz coś załatwić i już czegoś nie
    > zrobią.
    > Ja sobie myślę, że takie podejście jest też celowe i złośliwe. Wynika
    > po części z zazdrości i nienawiści do tych co im się lepiej powodzi.
    > To trzeba zmienić mentalność ale w kilka pokoleń nie uda się.

    wynika z tego kogo sie zatrudnia...

    jak firma zatrudnia przypadkowych ludzi za 6 zł/r-g to imho kradziez i
    robienie dziadostwa jest jakby oczywiste.

    z czegoś sobie muszą dorobić:/

    tylko ze to samo jest też wyżej, poczytaj o słynnej ostatnio firmie Amber
    Gold, jej założyciel wcześniej założył równie doskonały biznes który
    przekręcił klientów na milony, podejrzewam zę z tych milionów teraz otworzył
    nową firmę. Tylko ze teraz przekręcie większą ilość i na więcej kasy.

    masz panią szefowa w Zusie ktra juz 14 miesiecy kradnie nienależne jej
    chorobowe.

    To nei sa robole tylko ludzie wg ciebei na poziomie.