eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak zmusić właściciela drogi prywatnej do oddania jej gminie? › Re: jak zmusić właściciela drogi prywatnej do oddania jej gminie?
  • Data: 2013-06-17 11:51:25
    Temat: Re: jak zmusić właściciela drogi prywatnej do oddania jej gminie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2013 11:44, Ergie pisze:

    > No właśnie - Ty miałeś, ja się częściej spotykam z taką sytuacją że to
    > sprzedający ma notariusza i wtedy notariusz jest po jego stornie.

    Może nieściśle się wyraziłem ;)

    Notariusz był tym, który już wcześnie obsługiwał tego sprzedającego ;)

    > Oczywiście nie oszuka, ale nie ma też obowiązku samemu podpowiadać co by
    > jeszcze warto wpisać. Kilka lat temu był dość głośna u nas sprawa gdy
    > kupujący miał wpisaną służebność "przechodu i przegonu" i się zdziwił że
    > autem nie może jeździć do swojego domu skończyło się w sądzie i dostał
    > zgodę na przejazd ale za jakąś roczną odpłatnością.

    Cholera, przegonu nie mam... A czasami z kotami wychodzę na spacer ;)
    Chociaż one bez smyczy, to może bym się wymigał ;)

    (w sumie żartuję - sprzedający porządny człowiek jak rzadko: po
    uzgodnieniu ceny i tylko dosłownym uściśnięciu ręki pojawił się ktoś
    oferujący lepszą cenę... ale mnie nie wystawił :) )