    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak zrobić okno 2m w istniejącej ścianie
    Date: Mon, 08 Oct 2012 14:38:01 +0200

    sklep wrote:

    > Czy ów metr sciany będzie podpierał, czy jest to za mały kawałek żeby
    >coś zmienić? Jak ewentualnie w 100% bezpiecznie mogę takie otwory zrobić?

    Z całym szacunkiem dla Ciebie i pozostałych grupowiczów, ale czy Ty się
    aby na pewno dobrze czujesz chcąc uzależnić decyzję o burzeniu takiej
    ściany od opinii z internetowej grupy dyskusyjnej? Często anonimowych
    keyboard warriorów, którzy nigdy nie trzymali nawet młotka, za to
    wszystko wiedzą najlepiej.

    Pozdrawiam w rozbawieniu, Piotr

    PS:

    Przychodzi pobożny Żyd do rabina po radę.
    - Moje kury zdychają. Co mam robić?
    - A czym je karmisz?
    - Owsem.
    - To źle! Bardzo źle! Od dziś masz je karmić pszenicą.
    Za jakiś czas Żyd znowu przychodzi do rabina.
    - Moje kury dalej zdychają. Co mam robić?
    - A jaką wodę im dajesz?
    - Czystą, świeżą, ze studni.
    - To źle! Bardzo źle!!! Od dziś dawaj im wodę przegotowaną.
    Posłuszny Żyd zrobił wszystko, co mu rabin kazał, ale w kolejnym
    tygodniu znowu zdechło mu 80 kur. I znowu wybrał się po radę do mądrego
    rabina.
    - Moje kury nadal zdychają! Ostatnio zdechło ich 80 i nie wiem, co dalej
    robić!

    Rabin odpowiada:
    - Ja mam jeszcze wiele dobrych rad, ale czy ty masz jeszcze kury?