  • Data: 2009-06-26 20:45:24
    Temat: Re: jaka folia paroizolacyjna
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Cze, 12:02, QbaB <Q...@g...com> wrote:

    > Jeżeli metalizowana to czy warto kupić taką z allegro za ok 130-200 zł
    > za 75m2 czy trzeba koniecznie oglądać te po 400-800 zł za rolkę?

    Ja wlasnie kupilem Strotexa Al 150 po niecale 180 za rolke:

    http://folnet.pl/do/item/12-041/StrotexAL150

    Przede wszystkim licze na to, ze bedzie sztywna i nie bedzie taka
    elastyczna jak normalna zolta folia - czyli poprostu bedzie znacznie
    prostsza w montazu (a ja duzo rzeczy robie sam bez pomocnika :) -
    czyli bedzie ja sie dalo gdzies zawinac, zahaczyc etc. Zolta folia
    jest elastyczna i kazdy powiew wiatru z okna ja zwieje :D

    Pozatym bedzie kosmicznie wygladac po polozeniu haha ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.